Dorp Aartswoud in kerstsfeer op 9 en 10 december 2023

9 en 10 december 2023

24.11.2023

Dorp Aartswoud in kerstsfeer op 9 en 10 december 2023

Het is al jaren traditie dat in het weekend na Sinterklaas het West-Friese dorp Aartswoud in Kerstsfeer is gehuld. Op zaterdag 9 en zondag 10 december zijn bezoekers weer hartelijk welkom op maar liefst 22 locaties. De openingstijden zijn op zaterdag vanaf 10.00 tot 20.00 uur, op zondag van 10.00 tot 17.00 uur. In de avond is het dorp behalve fraai versierd ook sprookjesachtig verlicht. En de enthousiaste deelnemers laten graag zien wat de Aartswoudse kerstsfeer inhoudt!

Natuurlijk doet ook het Rundveemusuem mee. Om te beginnen is het een warm koffie-adres. Diverse soorten taart wachten op u! Verder is de Texelse Schapen boet aanwezig met warme spulletjes. Piet Kuilman maakt gefiguurzaagde lampen. Tinie Koomen is op twee fronten actief: zij laat schilderijen en keramiek zien. Anca Spaansen maakt mooie kransen en de nootjes van Saar krijgen steeds meer bekendheid. In het winkeltje ‘Bai Alie’ zijn zoals altijd prachtige aparte houtproducten te koop. Ook is er volop brocante.

Op zondagmiddag is er in de stal een heuse Sing-in met Shanice van der Fluit. Iedereen kan zingen: doe dus naar hartenlust mee in Aartswoud en kom in de juiste eindejaarstemming. U bent op 9 en 10 december van harte welkom!