Hulp bij veel praktische klussen

15.3.2021

Hulp bij veel praktische klussen

De ravage na de brand is groot. Aanpakken is het devies. Er is vrij snel een herstelteam in het leven geroepen. Zij hebben overleg met de verzekering en de bouwkundigen en ze bekijken wat er allemaal moet worden gedaan. Verder wordt er op het terrein hard gewerkt aan de uitbreiding van de werkplaats voor de Prinsenstichting. En niet onvermeld mag blijven dat ook nu de bewonders van de stolp niet alleen behulpzaam zijn bij de dagelijkse verzorging van de koeien op Terdiek. In de verbrande stal is al werk te verrichten. Op de foto spuit Jari de muren van de stal schoon. Het werk is langzaamaan begonnen. We zijn blij met de fijne samenwerking met de cliënten van de Prinsenstichting. Zij zijn onmisbaar!