kerstsfeer in Aartswoud

11 en 12 december van 10.00-17.00 uur

8.12.2021

kerstsfeer in Aartswoud

Haal de kerst in huis met Kerstsfeer in Aartswoud! Deze tijd met alle maatregelen en beperkingen vraagt om een gezellig huis. Daarvoor bent u dit weekend in Aartswoud tussen 10.00 en 17.00 uur op het juiste adres. Bij het Rundveemuseum ontvangen wij u graag voor lekkere, verse koffie en verse appeltaart met slagroom en kunt u lekker rondneuzen bij onze boekenmarkt. In de winkel Bai Alie vindt u mooie kerstdecoraties en cadeaus van allerlei materialen. De creatieve deelnemers, verspreid door ons mooie lintdorp bieden een veelheid aan kerstdecoraties, kunst en curiosa aan. Kerstbomen en -stukken, oliebollen, kaarten, lekkernijen en creaties van allerlei materialen voor huis,tuin, mens en dier. Het kersttreintje rijdt op zaterdag en zondag tussen 12.00 en 17.00 langs de diverse locaties, waar u tegen een kleine vergoeding kunt in-en uitstappen.