Weet wat je eet

8 januari 2023

13.12.2022

Weet wat je eet

Op zondag 8 januari wordt het Rundveemuseum in Aartswoud weer het decor van gezond voedselvan dichtbij. Tussen 11.00 en 16.30 uur staan allerlei mooie en lekkere agrarische producten uit de omgeving opgesteld in de vernieuwde bezoekersruimte.

Onder het mom ‘Weet wat je eet’ geven diverse agrarische ondernemers graag informatie over hun producten. Ook vertellen ze hoe de producten tot stand komen en wat er allemaal bij komt kijken voor het product goed genoeg is. Ze hebben een naam hoog te houden want voedsel uit deze regio heeft alom een betrouwbare naam. Groente, zuivel, wijn,vlees en vis zijn o.a. te verkrijgen. En peulvruchten, die in steeds meer kookvarianten gebruikt worden. Plus natuurlijk de vele tips om een gezonde enafwisselende maaltijd op tafel te zetten. De proeverijtjes zorgen voor eenaangenaam bezoek aan Aartswoud. Ook voor kinderen een leuk uitstapje. Zij kunnen spelletjes doen en alle dieren bekijken. Kaarten kunt u ookbestellen via de website.