Aartswoud in Kerstsfeer

10 en 11 december 2022

28.11.2022

Aartswoud in Kerstsfeer

Het Rundveemuseum en de bewoners van de voorgelegen zorgboerderij laten u gezamenlijk zien hoe sfeervol de kerstdagen kunnen worden. Voor creatieve ideeën bent u hier op het juiste adres. In de nieuwe ruimte van het museum worden oude boeken en cd’s verkocht. Rond de winkel ‘BaiAlie’ en in het museumgebouw zijn verschillende standhouders te zien met oude en nieuwe spulletjes.

Jo en Co zijn ook weer van de partij met brocante,prachtig haakwerk en nog veel meer. In de boerderijwinkel staat alles in het teken van kerst. De aparte houten producten zijn zoals elk jaar vervaardigd door de cliënten van Zorgerf Aartswoud. En voor koffie met heerlijke eigengemaakte appelgebak kunt u dit jaar bij het Rundveemuseum terecht.

De taart is vermaard, kom proeven of u het daar mee eens bent!

Zaterdag 10 december zijn wij geopend tussen 10.00 en 20.00 uur. Zondag 11 december tussen 10.00 en 17.00 uur.