Bonifatiusschool loopt € 5000,-- bij elkaar

18.6.2021

Bonifatiusschool loopt € 5000,-- bij elkaar

De Bonifatiusschool uit Spanbroek heeft voor een geweldig bedrag bij elkaar gewandeld om het Rundveemuseum te helpen. De leerlingen en de ouders liepen in de omgeving van Spanbroek en zorgden ervoor dat er in juni een cheque kon worden overhandigd van maar liefst 5000 euro! In het prachtige weidse land met de koeien op de achtergrond en ook nog met schitterend weer werd de cheque blij in ontvangst genomen. Een feestelijk dag was dit.

In de weken daarvoor had groep 8 in twee sessies een koe geschilderd onder leiding van de koeienschilder bij uitstek: Ruud Spil. Een koe is niet het gemakkelijkste dier om neer te zetten op het witte doek, maar er waren  verrassende resultaten. En het was naturlijk een onvergetelijke ervaring.