Cheque van de Dubbele Punt overhandigd.

23.4.2021

Cheque van de Dubbele Punt overhandigd.

Op woensdag 21 april was het zover: er werd een mooie cheque overhandigd door de kinderen van de Dubbele Punt. Er is een bedrag van 441,15 euro bij elkaar verzameld om het herstel van het museum te helpen bekostigen. De leerlingen hadden met de juffen drie acties op touw gezet. Er was een kringloopwinkel in de school, er werd statiegeld ingezameld en de tulpen uit de eigen kweekkas werden voor het goede doel verkocht. Gedurende anderhalve week was de school bezig met de acties. Het bestuur was blij verrast door de grote inzet en bedankte de hele Dubbele Punt voor de betrokkenheid. En voor de mooie cheque natuurlijk....