Koeien zijn weer in Aartswoud

10.5.2021

Koeien zijn weer in Aartswoud

De koeien van het museum zijn sinds zaterdag 8 mei weer thuis. Om twee uur werd via een openingspraatje van Jaap Bond het hek opengezet zodat de koeien vanuit de wagen weer de wei in konden. Ze hadden er zichtbaar plezier in!

Jaap Bond en onze voorzitter Elly Deutekom memoreerden voor een klein publiek de afgelopen nare periode. Eerst de brand op 7 februari, aansluitend het overlijden van de burgemeester en het verlies van een aantal dierbare vrijwilligers die door corona zijn weggenomen.

Inmiddels is er via acties heel veel goeds onze richting uitgekomen. Over de acties zijn via deze rubriek eigen hoofdstukjes geschreven. Het is heel fijn dat er zo wordt meegeleefd.

Verder is afgelopen week gestart met het bestellen van materialen voor de herbouw. Er zit gelukkig schot in de zaak. Maar helaas kan het museum nog lang niet open. Wel wordt gedacht aan buitenactivitieten. Houd dus de berichtgeving via de media en deze website goed in de gaten,

Misschien toch deze zomer nog tot ziens!