Lionsclub helpt ons met een Lentemenu

30.3.2021

Lionsclub helpt ons met een Lentemenu

De Lionsclub Opmeer/Medemblik heeft een actie bedacht om het Rundveemuseum te ondersteunen. Op 9, 10 en 11 april koken 8 gerenommeerde plaatselijke restaurants de sterren van de hemel in de vorm van een afhaalmaaltijd. Het speciale Lentemenu is in elk restaurant anders en is te zien op de websites van de betreffende zaken. Van elke verkochte maaltijd is 5 euro bestemd voor wederopbouw van het Rundveemuseum. Bovendien is het een mooie opsteker voor de restaurants die het op dit moment ook erg zwaar hebben. En door een lekkere maaltijd te bestellen heeft de thuiskok een makkelijke dag. Dat is ook mooi meegenomen. Alleen maar voordeel dus! Met grote dank aan de Lions club...

De deelnemende restaurants op een rij:

Het NieuweBonte Paard, Abbekerk        Eetcafé de Kwikkel, Medemblik

Wijngaard Saalhof, Wognum                  Meijer's 2.0, Medemblik