Moederdag in het Rundveemuseum

8 mei 2022

4.5.2022

Moederdag in het Rundveemuseum

Op zondag 8 mei kan Moederdag ‘s middags een leuke voortzetting van de dag krijgen. Tussen 13.00 en 16.30 uur heeft het Rundveemuseum namelijk een speciale verrassing voor moeders. Ze kunnen ook nog kiezen: of geen kaartje kopen of gratis genieten van koffie met een stuk appeltaart.

In het Rundveemuseum zijn alle ingrediënten aanwezig om een leuk familie-uitje mee te maken. Veel bijzondere dieren met kleintjes, een prachtige natuur om het gebouw heen met een weids uitzicht, en leuke verhalen over de koeien en andere dieren. Een gezellig uitstapje dus voor jong en oud. En blije moeders!