Paasknutselmiddag voor kinderen

18 april 2022

11.4.2022

Paasknutselmiddag voor kinderen

Op tweede Paasdag is er een knutselmiddag voor kinderen in de nieuwe ruimte van het Rundveemuseum. Vanaf 13.00 tot 16.30 uur kunnen kinderen aanschuiven om wat moois te maken. Uiteraard komen er paashazen en paaseieren voorbij. Maar ook de andere dieren die in en rond het museum rondlopen zijn inspiratie voor allerlei moois. Er is deskundige assistentie aanwezig.

En de grote mensen die mee komen kunnen veel te weten komen over de achtergrond van de aanwezige koeien, schapen, geiten enz.  Wat is er zo bijzonder aan en hoe is dat zo gekomen? Oud-veehouders weten daar veel over te vertellen en dat doen ze graag.