Rundveemuseum met kraam op vrijwilligersmarkt

5 en 6 november

30.10.2021

Rundveemuseum met kraam op vrijwilligersmarkt

Op vrijdag 5 en zaterdag 6 november staat het Rundveemuseum op de Vrijwilligersmarkt van Vrijwilligerspunt Westfriesland. Wil je weten wat het Rundveemuseum jou als vrijwilliger kan bieden? Breng dan een bezoek aan onze marktkraam!

Vrijwilligerspunt helpt

Weet je nog niet wat je leuk vindt en hoe je jouw interesses en vaardigheden kunt inzetten? Een medewerker van Vrijwilligerspunt kan direct samen met jou op zoek gaan naar vrijwilligerswerk dat je plezier geeft én bij je past! Heb je vragen over het doen van vrijwilligerswerk en workshops? Bezoek dan de marktkraam van Vrijwilligerspunt. Vrijwilligerspunt helpt je graag!

Vacatures bij het Rundveemuseum

Maar natuurlijk hopen wij, dat je eerst onze kraam bezoekt. Zoals je hier ziet, hebben wij genoeg leuke activiteiten voor vrijwilligers. Je kunt zelf de data opgeven, wanneer je beschikbaar bent. Heb je andere ideeën of kwaliteiten? Laat het ons weten. Ons museum is steeds in ontwikkeling, er is vast iets leuks toe te voegen.

Kom ook naar de Vrijwilligersmarkt en doe es gewoon vrijwillig!

Wanneer: vrijdag 5 november, 19.00–21.00 uur en zaterdag 6 november, 10.00 – 14.00 uur.

Waar: Huis van de Stad, Maelsonstraat 12, Hoorn

Parkeren en toegang gratis.