← De Stichting

Vriend van het Rundveemuseum Aat Grootes

Met een jaarlijkse financiële bijdrage sluit u vriendschap met het Rundveemuseum Aat Grootes en ondersteunt u het museum.

Jaarlijkse financiële bijdrage

Met een jaarlijkse financiële bijdrage sluit u vriendschap met het Rundveemuseum Aat Grootes.

Waar wordt uw bijdrage voor gebruikt?

Met uw jaarlijkse bijdrage ondersteunt u:

• De organisatie van activiteiten en het ontwikkelen van educatieve programma’s
  • De bevordering van contacten tussen personen en  instellingen die van belang kunnen zijn voor de realisatie van de doelstelling van het museum
  • Aankopen voor en onderhoud van het museum
  • Publicaties ten behoeve van het museum

Dit allemaal met als doel het Rundveemuseum in stand te houden. Het bestuur van het Rundveemuseum geeft praktische uitvoering aan activiteiten, waarvan zowel het museum als de vrienden de vruchten van plukken.

Wat krijgt u voor uw vriendschap?

• Gratis jaarrond toegang met 1 introducé tot het Rundveemuseum tijdens de openingstijden van het museum.
  • 4 x per jaar onze nieuwsbrief.

Hoe kunt u zich aanmelden als vriend?

Wilt u ook vriend worden van het museum? Stuur een mail naar info@rundveemuseum.nl of bel 06-13732997.

Wat kost de vriendschap?

Vrienden betalen een bijdrage van minimaal 25 euro per jaar. Bedrijven zijn ook welkom als donateur van de Stichting. Van hen vragen wij een minimale bijdrage van 50 euro per jaar. Bedrijven die doneren worden in de gelegenheid gesteld om gebruik te maken van de representatieve mogelijkheden van het museum.

Download HIER het formulier